Lata doświadczeń i rynkowej praktyki pozwoliły nam wypracować efektywny model współpracy z Klientami. Przestrzeganie go przez obie strony pozwala realizować zadania szybko, sprawnie, owocnie i na przejrzystych warunkach.

Zasady współpracy z EFFECT Sp. z o.o. to sześć prostych kroków:

Klient określa swoje plany, a my – na podstawie dokumentacji zgromadzonej w wyniku wstępnego audytu przedsiębiorstwa w tym analizy finansowej  – przekładamy je na szczegółowe potrzeby i możliwości.

Wybieramy właściwą procedurę restrukturyzacyjną i sprawdzamy możliwości pozyskania finansowania.

Ustalamy warunki współpracy, czyli przedstawiamy Klientowi optymalne możliwości  – konkretną procedurę restrukturyzacyjną i możliwy do uzyskania produkt finansujący działalność.

Na tym etapie precyzujemy też zakres prac, określamy czas realizacji zlecenia i wysokość wynagrodzenia.

Gromadzimy  pełną dokumentację, niezbędną do realizacji zlecenia.

Zapewniamy kompleksową obsługę restrukturyzacji uwzględniając wsparcie w pozyskaniu finansowania i uruchomieniu finansowania.

Finalizujemy i rozliczamy prace.
Wynagrodzenie za pozyskanie finansowania – czyli wyrażona w procentach pochodna kwoty uzyskanego finansowania – uzależnione jest od rezultatu.
Biznes plany, raporty, oceny czy aplikacje – wyceniamy indywidualnie.